Týn nad Vltavou

6. července 2010 v 10:36 | Hanča |  Domácí album
Několik předchozích dnů přineslo krásné počasí. A jelikož teplých a slunečných dnů je letos zatím poskrovnu, rozhodli jsme se toho letního teplíčka využít.
Nepatříme zrovna k typu lidí, kterým stačí roztáhnout deku u vody a vydrží tam celé dny. No, možná jeden den by se to vydržet dalo, ale jinak jsme spíše cestovatelé a rádi poznáváme nová města a pro zpřesnění - česká města.
Spousta lidí se rádo chlubí tím, kde všude ve světě byli, ale svou vlast neznají, přitom u nás je tolik krásných míst, že to snad ani za jeden život není možné všechno navštívit.
Nás to tropické horko rovněž vyhnalo k vodě. Proto jsme vyrazili do nedalekého Týna nad Vltavou, kde Jihočeská Plavební pořádá vyjížďky výletní lodí.
Byla to krása, sluníčko hřálo, větřík pofukoval a my proplouvali krásnou přírodou kolem Vltavy.
Po projížďce jsme si dali zmrzlinu v cukrárně na náměstí a pokračovali ve výletě do blízké JE Temelín.
Kdo nevíte nebo neznáte, tak mají velice hezky zpracovanou výstavu o jaderné energii a elektrárně ve svém informačním středisku. Součástí prohlídky je i promítání 3D filmu o energii. Vše je pochopitelně zdarma.
V areálu zámečku, kde se informační středisko nachází, je také výstava ručních prací Domova sv. Anežky. A jelikož já jsem člověk silně sociálně cítící, koupila jsem si jeden překrásný bucláček, zespodu označený jejich kódem A. Všechny výrobky Domova najdete na  webu zde.
Takže až se budete nudit, tento výlet vám vřele doporučuji. My jej  zakončili v nedaleké Bechyni posezením u teplé lázeňské oplatky.

Týn nad Vltavou
loď
Vltava
bucláček
označení

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 6. července 2010 v 10:48 | Reagovat

Jejda Hani, to je kousek od nás! Mohli by jsme si udělat hezký výlet s vnoučaty, díky za skvělý tip. ;-)  :-D
Koupila sis krásný bucláček, určitě bych taky neodolala, koukla jsem na odkaz a musím říct, že ty výrobky jsou moc hezké. :-)

2 Hanča Kdovíková Hanča Kdovíková | Web | 6. července 2010 v 10:59 | Reagovat

Jaruško, výlet můžu doporučit. Je tam na výběr ze tří tras. Nejkratší je 25 minut, potom asi 80 a poslední 120. Určitě by se to dětem líbilo. Taky se to dá pojmout jako celodenní výlet a velkým parníkem jet na Orlík a zpátky, možností je opravdu dost. ;-)

3 Margarita Margarita | Web | 6. července 2010 v 12:16 | Reagovat

Michala Davida jsem měla vždy ráda a dříve byl má největší láska. Má moc krásné písničky :-) Krásný den Hani!

4 babi Maňasová babi Maňasová | Web | 6. července 2010 v 12:41 | Reagovat

Máš pravdu, Hani, u nás se dá strávit krásná dovolená a není ani potřeba jezdit někam do exotických krajin.

5 Maruš-Fukčarinka Maruš-Fukčarinka | Web | 6. července 2010 v 19:49 | Reagovat

Výlet jste měli krásný Hani.Chystáme se také do Bechyně,Tábora Českého Krumlova.No zda se to uskuteční je ve hvězdách.Přeji pohodový zbytek týdne a více takových výletů. :-)

6 hadimrška hadimrška | 6. července 2010 v 21:50 | Reagovat

Od nás příliš daleko, ale přesto jsem v těch končinách byla! Je tam fakt nádherně! :-)

7 Natty Natty | Web | 7. července 2010 v 7:53 | Reagovat

Ahojky Hančí, pěkný výlet, jen si užívejte, dnes už to nepůjde, bude zase teploučko a to je nejlepší u vody...pěkné letní dny :-)

8 Jarka Jarka | Web | 7. července 2010 v 17:28 | Reagovat

[2]:No jo, na Orlík by to byl výborný výlet. Když jsme byli na zámku, v přístavišti jsme se byli podívat. ;-)

9 euridika euridika | Web | 9. července 2010 v 15:46 | Reagovat

Haničko apsolutne souhlasim že malokdo vy jak vypada jeho vlast a to je velka škoda.
Ja taky nerada sedim nebo ležim na sluničku i když je to treba u vody, radši se koupu nebo prochazim.
Krasne obrazky!!!! Puseeeeeeek...

10 Romi Romi | Web | 11. července 2010 v 8:14 | Reagovat

Hani podle fotek je to pěkné město a hrneček je kouzelný:)

11 corly corly | Web | 11. července 2010 v 22:08 | Reagovat

Hanči,taky se hlásím k šlapajícím a né ležícím.. :-D A u nás je nádherně...mít čas a finance,jezdím furt někam... :-P
Týn je krásný a na lodičku chci taky!!!!!Hrníček ti bude milý výlet připomínat. ;-)

12 vik vik | Web | 12. července 2010 v 18:37 | Reagovat

Teplých a slunečných dnů je letos poskrovnu ? To je vtip ne ? :-D Ten modrožlutý domek vypadá velmi zajímavě. Tak nějak romanticky :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.