Na Aukru nakupuji už od 5.5.2006. Tehdy to ještě nebylo tolik známé a rozšířené jako je tomu dnes. A rovněž tam asi nebylo tolik podvodníků.
Jak jsem přišla k tomuto názoru?
Jednoduše, zkušeností z posledních nákupů.
Jeden nákup dokonce skončil až podáním trestního oznámení na vykuka, který si nechal zaplatit přes 3000,- za zboží, potvrdil příjem částky a poté vypnul mobil a přestal odpovídat na emaily.
Zkontaktovalo se nás nakupujících a podvedených více, požádali jsme Aukro o pomoc a jelikož škoda byla přes 20000,-Kč, podali jsme trestní oznámení na Policii ČR.
Ve chvíli, kdy si pana "Vykuka" pozvala Policie k výslechu přišel omluvný email a peníze na účet.
Nechápu, jestli mu to stálo za tu ostudu.
Tentokrát to tedy dobře dopadlo.
Po nějaké době jsem si na Aukru vydražila tyčky na opékání buřtíků. Za zboží jsem okamžitě zaplatila a potom už jen čekala a urgovala, čekala a urgovala. Pan "Vykuk č.2" se vymlouval, že pošta dělá problémy se zabalením a kdesi cosi. Až jsem s ním zahájila spor a věc předala Aukro týmu k řešení a současně byla ve spojení s dalšími podobně tahanými za nos a kdy jsem mu tuto skutečnost sdělila současně s tím, že jsme připraveni na něj podat trestní oznámení, pochopil, že si nemá zahrávat a zboží odeslal.
Zabaleno bylo v kousku kartonu a přebaleno balícím papírem. Najednou to šlo. A ono by to šlo i dřív, kdyby někdo chtěl.
Rada z toho neplyne žádná. Sama nevím, jak poznat, že jsem nenarazila na podvodníka. Komentáře měli oba v pořádku a potom se to nějak zvrhlo.
Nákupů na dobírku je tam jako šafránu. To je zase opačný problém, někdo nakoupí, vy to pošlete, zaplatíte drahé poštovné a dotyčný si balík nevyzvedne.
No.........každá rada drahá. Je to zkrátka risk. Tak snad to příště vyjde lépe!